Go Back   Amr Diab World forums (Archive) > ADW Related Discussion > Announcements

Announcements Important news and announcements. Please check it frequently to stay updated.



 
 
Thread Tools Search this Thread
Old Aug 7th, 2007, 07:39 PM   #41
Dr_Ahmad
Hard Days
 
Dr_Ahmad's Avatar
 
Joined: Apr 2006
From: Fools World
Age: 30
Posts: 5,190
Re: Moderators Update: 3bkareeno is quitting ADW team

والله يا أحمد انت أكيد شخصية محترمة جدا بحس بكده والله
وبجد عضو أو مشرف أهم حاجة تبقى معانا
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

من أرض فيها شمس الحب ..... تعانق وجه الحرية
Dr_Ahmad is offline  
Old Aug 7th, 2007, 07:54 PM   #42
Hossam
ADW addict!
 
Hossam's Avatar
 
Joined: Nov 2002
From: Egypt
Age: 34
Posts: 5,251
Send a message via ICQ to Hossam Send a message via MSN to Hossam Send a message via Yahoo to Hossam
Icon12 Re: Moderators Update: 3bkareeno is quitting ADW team

Quote:
Originally Posted by 3bkareeno View Post
أنا فاكر إن أول مشاركه ليا بعد ما بقيت مشرف في السايت، قلت أنا عضو قبل أي حاجه. والنهارده في أول مشاركه ليا بعد ما رجعت ابقى عضو فقط، بعيد نفس الكلمه وبقول إني عضو قبل أي حاجه.


أنا قررت إني أعتذر عن مسؤوليه الإشراف في الموقع، لأسباب شخصيه باحته وملهاش أي علاقه بأي حاجه في السايت، أو بأي حد من افراد الاداره، أو بالأعضاء.
يمكن فيه حد يربط قراري ده ببعد طنطاوي عن السايت او بترقيه كوكي، لكن هما الموضوعين دول ملهمش أي علاقه بموضوعي.

بشكر طنطاوي و وليد على الثقه اللي وضعوها فيا، وأتمنى إني كنت عند حسن ظنهم وقدرت أعمل اللي كان مطلوب مني في فتره الإشراف. وبعتذر غشان مش هقدر افضل قد الثقه دي.

بتنمنى اني كنت زميل كويس لكوكي وشيماء ورأفت وكنت عند حسن ظنهم.
بتنمى اني كنت عند حسن ظن الاعضاء.

وأنا ماكنش اكتر من عضو ومعاه اوبشنز اضافيه، بستخدمها في تنفيذ سياسه ونظام السايت. فلو فيه حد شايف اني ظلمته في اي قرار اخدته، انا بعتذر ليه.

بكن كل حب وتقدير للسايت وإداره السايت وأعضاء السايت، وأنا مازلت عضو هنا عشان بحب عمرو دياب وبحب السايت، وهفضل أشارك فيه إن شاء الله.


وليد، كوكي، شيماء، و رأفت، كلكم إخواتي وبتجمعنا صداقه قويه، ربنا معاكو في إداره السايت وإن شاء الله دايما من نجاح لنجاح أكبر.
okz ya 3abkareeno pasha..
w aham 7aga ennak ba2y ma3ana fe ADw

w diab yegma3na kolena ...
rabena yewfa2ak .. w inta ma3ana akeed
__________________
Khalik Fakerny , hossam ghaly
The King of Song ..
Hossam is offline  
Old Aug 7th, 2007, 11:02 PM   #43
RIKA
ZekRayaT!
 
RIKA's Avatar
 
Joined: Jan 2006
From: Another Planet
Age: 35
Posts: 9,090
Re: Moderators Update: 3bkareeno is quitting ADW team

بجد يا أحمد إنتا خسارة كبيرة
لإن من وإنتا عضو كان نفسى تبقى مشرف عشان كنت فعلاً تستاهل دة
على العموم دة طلبك وأكيد فى ظروف دفعتك لكدة بالتوفيق فيها إن شاء الله
وأتمنى إنك تفضل زيى مانتا عضو وتشارك معانا


__________________

  • Ebky Law Fe 3yonak Demooo3!
  • Wala Kan EL 7ob 3omro Be E5tyarna Dah Kan Adarna!
بلادى بلادى يا إم البلاد , بلادى بلادى ياعشق الفؤاد يا أرضى وجذورى يا عشقى وبحورى
ياعايشة بهمى يا أبوية وإمى هواكى فى دمى بيجرى يامصر
هانفضل ولادك شهادة ميلادك غرامك سلاحنا طموحك طموحنا قلوبنا وروحنا فداكى يامصر
ودينى وربى لأكبر وربى وأعلم ولادى حنينى لبلادى وأكون قلبى راضى عليكى
يامصر

RIKA is offline  
Old Aug 8th, 2007, 10:55 AM   #44
hooba
cute angel
 
Joined: Dec 2006
From: cairo
Age: 31
Posts: 1,308
Re: Moderators Update: 3bkareeno is quitting ADW team

rabena m3ak ya 3abkar
w fe3lan enta kont greaaat moderator w aham 7aga enak lesa here fe adw
hooba is offline  
Old Aug 8th, 2007, 04:02 PM   #45
emadovic
●● εмαdσ ™
 
Joined: Oct 2006
From: .: Ras Elbar :.
Age: 31
Posts: 3,035
Send a message via MSN to emadovic Send a message via Yahoo to emadovic
Re: Moderators Update: 3bkareeno is quitting ADW team

Quote:
Originally Posted by Remmy View Post
مش عارفة أقول إيه ، أنا أكيد عايزالك أحسن حاجة ماهما كانت بقى هى إيه ، أهم حاجة تكون مبسوط و مرتاح

هو قرار مش حلو لينا كأعضاء عشان خسارة بجد ، و الله من زمان من قبل ما يختاروك لما عرفت شخصيتك كويس حسيت إنك تفصيلة موديريتور بالظبط ، حاجة كده متفصلة ، إتولدت عشان تبقى موديريتور لسايت عموره عالم عمرو بالتحديد ، و أثبتلى و للناس كلها إن كلامى و رأيى ده كان صح بعد ما إستلمت المهمة و أديت واجبك على أكمل وجه و كنت بحس إنك بتتعب و تتفانى عشان تخلى السايت جميل زى الصورة اللى فى دماغك ، يعنى بتعمل اللى عليك على قد ما تقدر ، يعنى بجد بدون مجاملات أحلى موديريتور شفته فى حياتى

هى كده كده على ما أعتقد الإدارة سلاح ذو حدين حلوة بس متعبه أوى ، الله يكون فى عونكوا جميعا ، أنا حاسه بيكوا من غير ما أجرب رغم إنى مؤمنة بالمثل اللى بيقول اللى إيده فى الميه مش زى اللى إيده فى النار بس أنا متخيله و الله

على أى حال دى رغبتك و طالما ده طلبك و ده اللى مريحك يبقى خلاص مش مهم أى حاجة تانية ، المهم إنك تفضل معانا و خلاص سواء مدير ، عضو ، أى حاجة بقى المهم إنك موجود و منورنا ، إوعى تفكر فى يوم من الأيام تمشى و تسيبنا

ربنا يوفقك يارب و يسعدك و يعملك الخير يا إبن نوتى ، خدها دعوة من تيتا الغلبانه فى وقت محنتها

بالنسبالى أنا ، إنت زى ما إنت ، عبقرينو هو عبقرينو ، الصداقة بره الكلام ده كله ، عضو ، مدير ولا تفرق ، المهم الشخصية واحده و الإنسان واحد و صديق من أعز أصدقائى

ربنا يوفقك و يسعدك يارب و تعمل كل اللى نفسك فيه

كفاية كده رغى زمانك هتتخنىء

شكرا يا كوكى


__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
emadovic is offline  
Old Aug 8th, 2007, 04:32 PM   #46
AD_LoVeR
LoVeR's_AMR DiaB
 
AD_LoVeR's Avatar
 
Joined: Aug 2005
From: JoRDaNiaN @ [ ADW ]
Age: 36
Posts: 7,895
Re: Moderators Update: 3bkareeno is quitting ADW team

يخرب عقلك يا ياض ......

انا لسه النهارده داعيلك " من مشرف للمدير مرة وحدة " يا داي كسوف
و نبي كان دعائي صادق لما داعتيلك .. ودلوقتي دعاء بتاعي رح ع فاشوش يعني

لا يا حبيبي لا ..
----------------------------
شوف يا احمد " يا عبقرينو السايت "ء

ده خيارك انت .. وعل فكرة كنت مشرف ولا مدير ولا مدير اعمال عمرو ء ء

هتبقى انت عبقري سايت و حبيبنا و صديقنا

مع انك قفلتي موضوعين . ء


ع عموم ... هو موضوع الاشراف
تكليف مش تشريف .
يعني محتاج صبر كبير اووي و محتاج جهد عالي

و ربنا يساعد النيو بوس يتاعنا " كريم " و اخونا الكبير " وليد "
وشيماء و رافت

حقيقي الله يكون ف العون . !

المهم : انت هتفضل اخونا و صديقنا العزيز جدااا

وانت الغالي بجد

__________________
عمــرو دياب ..هل من منافــس؟

AMRDiAB_LoVeR


AD_LoVeR is offline  
Old Aug 8th, 2007, 04:52 PM   #47
yusef diab
vegeta
 
yusef diab's Avatar
 
Joined: Aug 2006
From: palestine!
Posts: 379
Re: Moderators Update: 3bkareeno is quitting ADW team

thansk anyways for the time being but you were a great moderator!
yusef diab is offline  
Old Aug 8th, 2007, 05:58 PM   #48
بووودي
Unlimited Member
 
Joined: May 2006
Posts: 3,819
Re: Moderators Update: 3bkareeno is quitting ADW team

والله مفيش دقائق الى عيني تنزل بدون اراده اشوف محل الاشراف اشوف شيماء القمر ورافت حبيبي وادور على عبقرينو الى العالم كلها بتحب مش انا لوحدي مش موجود
غمضت عيني وافتحها مش ملاقي قلت والله ممكن حولها الى مكان ثاني ادور عليك اخش على عضويتك بجد اتفاجت اشوفك رجعت عضو بجد اتفاجات ففكرت ارسل رساله الى ابودم حامي قلت خليني اتأكد ممكن في حاجه غلط قلت ممكن رافت لو ارسلت رساله حيرد على فوراً لانه ابو دم حامي صار مدير مين قده ممكن ميرد عليه امزح يا كريم المهم خشيت ده الثريد
https://archive.amrdiab.world/forums...d100381-2.html
وبشوف ترد على احد بيقولك هو انت مشرف ولامدير الى اشوفك حاط الثريد ده واتفاجات من قرارك بس انت عارف مصلحتك اكثر من اي حد المهم عضو مشرف مدير المهم تكوم معانا لانك عضو فعال وحبوب وكل الاعضاء بتحيك يكفينا الهم الى فيه نحن واستاذ محمد طنطاوي غادراً فيارت تكون معانا وانا متأكد انك متحب تخلي اخوانك لحالهم وبالتوفيق يا حماده
بووودي من السعوديه
بووودي is offline  
Old Aug 8th, 2007, 09:40 PM   #49
king of bob9
Golden Member
 
Joined: Dec 2006
From: yemen
Age: 34
Posts: 1,066
Send a message via Yahoo to king of bob9
Re: Moderators Update: 3bkareeno is quitting ADW team

خساره ياعبقرينو
وربنا يوفقك
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
king of bob9 is offline  
Old Aug 9th, 2007, 01:59 PM   #50
aida_iran
ADW's Senior
 
aida_iran's Avatar
 
Joined: Jan 2006
From: Tehran
Posts: 10,048
Send a message via Yahoo to aida_iran
Re: Moderators Update: 3bkareeno is quitting ADW team

our Ahmed is ADW's Genius in any position. good luck!
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
aida_iran is offline  
Old Aug 9th, 2007, 10:36 PM   #51
Latifa
Wild Thing
 
Latifa's Avatar
 
Joined: May 2005
From: Kuwait
Age: 31
Posts: 5,769
Re: Moderators Update: 3bkareeno is quitting ADW team

Ahmed, we respect your choice and wish u the best of luck
You have been a great member of ADW Team.

Regards.
__________________


بحـــبك و هعمــل ايه؟
Latifa is offline  
Old Aug 10th, 2007, 01:14 PM   #52
Ayhamov
Special Flavour!
 
Ayhamov's Avatar
 
Joined: May 2004
From: Amman
Age: 34
Posts: 3,131
Re: Moderators Update: 3bkareeno is quitting ADW team

You'll always be the great genius Diabian.
__________________
Ayhamov is offline  
Old Aug 10th, 2007, 01:22 PM   #53
gogodiab
جوجومان
 
Joined: Oct 2006
Posts: 6,178
Send a message via ICQ to gogodiab Send a message via AIM to gogodiab Send a message via Yahoo to gogodiab
Re: Moderators Update: 3bkareeno is quitting ADW team

ربنا يوفقك
و أكيد طبعا هنلاقيك معانا فى المنتدى احنا منتخيلش السيت من غير عبكر
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
]
gogodiab is offline  
Old Aug 11th, 2007, 12:55 AM   #54
amalita
ADW addict!
 
amalita's Avatar
 
Joined: Sep 2005
From: <ZARZOR & ZARZORA>*MAROC*
Posts: 6,571
Re: Moderators Update: 3bkareeno is quitting ADW team

Rabena ywafa2ak 3abkar
wely chayfo kwayes e3melo

w akid hatefdal dayman mnawar ADW b 7asreyatak w b mawade3ak

to7fa sawa2 moderator aw member
__________________
amalita is offline  
Old Aug 11th, 2007, 04:51 AM   #55
HAYATYY
Amr Dab Lover
 
Joined: Dec 2005
From: AMR.DIAB.CITY.(PORTSAID)
Posts: 1,266
Send a message via MSN to HAYATYY Send a message via Yahoo to HAYATYY
Re: Moderators Update: 3bkareeno is quitting ADW team

هو فيه ايه يا جماااااااعة
__________________
HAYATYY is offline  
Old Aug 12th, 2007, 05:45 PM   #56
[AhmEd Diab]
Thriller!
 
[AhmEd Diab]'s Avatar
 
Joined: Jan 2006
From: The Moon
Posts: 4,100
Re: Moderators Update: 3bkareeno is quitting ADW team

Good luck Ahmed!
__________________
....
[AhmEd Diab] is offline  
Old Aug 14th, 2007, 04:40 PM   #57
sinan
Golden Member
 
Joined: Mar 2006
From: Palestine, Bethlehem
Posts: 1,201
Send a message via AIM to sinan
Re: Moderators Update: 3bkareeno is quitting ADW team

thank you for all the times u helped me and all the other members

good luck with everything
__________________
[SIGPIC]https://archive.amrdiab.world/forums/signaturepics/sigpic20035_2.gif[/SIGPIC]
A Ture Definition For A Diabian
Waiting .....
sinan is offline  
Old Aug 14th, 2007, 05:21 PM   #58
adwiseguy
TECH DEVIL
 
adwiseguy's Avatar
 
Joined: Jun 2005
From: ALEX>MIT GHAMR>CAIRO<UK<
Age: 35
Posts: 3,849
Send a message via ICQ to adwiseguy Send a message via Yahoo to adwiseguy
Re: Moderators Update: 3bkareeno is quitting ADW team

3abkr Tooo Omrak Gada3 Ya Sa7by Rabena Ma3ak We Will Miss U As Mode But We Wont As A An Adw Fan
__________________

[SIGPIC][/SIGPIC]
في عنيكي الحب باين الوان زي الجناين
قلبك عمال بيضحك ويسمع في المداين
adwiseguy is offline  
Old Aug 14th, 2007, 05:50 PM   #59
3mr el_king
Regular Member
 
Joined: Mar 2003
From: egypt
Age: 32
Posts: 261
Send a message via ICQ to 3mr el_king Send a message via AIM to 3mr el_king Send a message via Yahoo to 3mr el_king
Re: Moderators Update: 3bkareeno is quitting ADW team

قرارك ده يا عبقرينو مش هيقلل من حبنا ليك
انت اخ قبل ما تكون مشرف اوعضو حتى
ربنا يوفقك
3mr el_king is offline  
Old Aug 23rd, 2007, 08:13 AM   #60
nahoola
ADW's Aussie Reporter :)
 
nahoola's Avatar
 
Joined: Sep 2005
From: Australia
Age: 43
Posts: 177
Re: Moderators Update: 3bkareeno is quitting ADW team



ok ana mafehemtesh haga... koloko katbeen bel 3araby

ahmed... good luck...
nahoola is offline  
 

Bookmarks


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump




All times are GMT +2. The time now is 12:12 AM.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.